بک لینک بخریم یا نه؟
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

بک لینک بخریم یا نه؟

اجزای یک لینک

تصویر از hubspot.com
تصمیم دارم برای هر کدام از موارد زیر مطلب جداگانه‌ای تهیه کنم. طبعا توضیحات مختصر زیر گویای تمام نکات مرتبط با هر موضوع نخواهد بود.
 
انکر تکست (Anchor Text): متنی که لینک روی آن قرار داده شده است و با کلیک کردنی است را انکرتکست می‌گویند. مثلا در این‌جا، عبارت بک لینک شاپ آی آر یک انکرتکست است. موضوع تاثیرات انکرتکست بر بک لینک بسیار گسترده است؛ اما کلیتا، تعداد زیادی بک لینک شاپ از بک لینک های یک وب‌سایت نباید دارای یک انکرتکست مشابه باشند یا انکرتکست نباید بی‌ربط به وب‌سایت لینک دهنده باشد.
 
دامین اتوریتی (Domain Authority): این مقدار که عددی بین صفر تا صد است بک لینک شاپ را شرکت سئوموز محاسبه و ارائه می‌کند. ۴۰ فاکتور در یک فرمول پیچیده، در محاسبه‌ی این عدد دخالت می‌کنند. فاکتورهایی مثل تعداد بک لینک ها و کیفیت آن‌ها، سن دامین و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی. خرید بک لینک دائمی هر چه این عدد به صد نزدیک‌تر باشد، ارزشمندتر است.
 
پیج اتوریتی (Page Authority): این مقدار هم مانند دامین اتوریتی، عددی است بین صفر تا صد و باز بک لینک شاپ هم توسط شرکت سئوموز محاسبه و ارائه می‌شود. این مقدار نیز، با دخالت تعدادی فاکتورها، اما این بار منحصرا برای هر صفحه، جداگانه محاسبه می‌شود.
 
لینک‌های خروجی (External Link): قبلا گفته می‌شد که تعداد لینک‌های خروجی بک لینک شاپ هر صفحه نباید بیش‌تر از ۱۰۰ باشد. اما برخلاف آن‌چه در محیط نت فارسی رواج دارد، حالا دیگر تعداد لینک‌ها اهمیت اولیه ندارد. گوگل گفته که تعداد لینک‌های خروجی نباید نامعقول باشد، اما محدودیت بک لینک شاپ صدتایی دیگر مطرح نیست. شناسایی «نامعقول بودن» تعداد لینک‌های خروجی خودش مکانیزمی دارد که تعداد لینک‌های خروجی، لینک‌های ورودی، حجم متن و فاکتورهای موثر دیگری، در آن دخالت می‌کنند.
 
تعداد ایندکس: هر چه تعداد صفحات ایندکس شده‌ی سایت لینک دهنده بیش‌تر باشد، بک لینک آن سایت معتبرتر خواهد بود.
 
پسوند دامین: گفته می‌شود که بک لینک از سایت‌های دات‌آی‌آر، به بهبود جایگاه سایت لینک شده در نتایج برای کاربران خرید بک لینک دائمی ایرانی کمک بیش‌تری می‌کند تا بک لینک از پسوند‌های دیگر. البته شخصا این مورد را تایید نمی‌کنم چرا که منبع موثقی برای این گفته سراغ ندارم.
 
پیج‌رنک گوگل: هم‌چنین گفته می‌شود که تاثیر پیج‌رنک گوگل در اعتبار بک لینک ها از بین رفته است. خرید بک لینک ایرانی اما این گفته را صحیح نمی‌دانم و معتقدم که بالا بودن پیج‌رنک، مستقیم و غیرمستقیم هم‌چنان در اعتبار بک لینک موثر است بک لینک شاپ و هر چه پیج‌رنک گوگل وب‌سایتی بالاتر باشد، اعتبار بک لینک آن به شکل تصاعدی بالاتر خواهد بود.
 
لینک‌های مخفی: بک لینک‌هایی که در صفحه، مخفی شده باشند، گوگل را معمولا مجاب می‌کند که بک لینک، خریداری شده است خرید بک لینک دائمی و از این بابت می‌تواند ضررش بیش‌تر از سودش باشد.
 بک لینک

ارتباط موضوعی: بک لینک از وب‌سایتی که موضوع مرتبط با وب‌سایت شما نداشته باشد، بک لینک شاپ می‌تواند به اعتبار وب‌سایت صدمه بزند. اگر فکر می‌کنید که گوگل نمی‌تواند ارتباط موضوعی بین وب‌سایت‌ها را به خوبی تشخیص بدهد، اشتباه می‌کنید!

 

 

بک لینک مونیتورینگ؛ 

مراقب بک لینک ها باشید

وب‌سایت‌های بسیاری هستند که به شکل تخصصی، ارائه دهنده‌ی خدمات خرید بک لینک دائمی مربوط به بک لینک هستند. این وب‌سایت‌ها بک لینک های وب‌سایت شما را مونیتور می‌کنند و انواع و اقسام اطلاعات را در مورد هر بک لینک خاص و در مورد وضعیت بک لینک های وب‌سایتتان در اختیار شما قرار می‌دهند. این‌ها سعی می‌کنند با الگوریتم خاص خود، کیفیت هر بک لینک را محاسبه کنند و هرچه این الگوریتم به الگوریتمی که گوگل برای کیفیت‌سنجی لینک‌ها استفاده می‌کند، نزدیک‌تر باشد، نتایجی که برای خرید بک لینک دائمی وبمستر ارائه می‌شود دقیق‌تر و مفید‌تر خواهد بود. برخی از این وب‌سایت‌ها در زیر آمده‌اند.

 

 

سئو: زمانیکه تمام بک لینک های خود را به صفحه اصلی وارد کنید حداکثر در دو یا سه کلمه بک لینک شاپ پیشرفت تبادل لینک خواهید داشت ولی با استفاده از صفحات داخلی میتوانید تا حد زیادی گستردگی کلمات کلیدی خود را افزایش دهید. برای هر کلمه کلیدی شما صفحه مجزایی در نتایج جستجو خواهید داشت خرید بک لینک دائمی و به این ترتیب ضریب خروج سایت شما به شدت کاهش می یابد.

 

بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. بک لینک شاپ (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود اقدام به خرید بک لینک کنید.با تهیه این پکیج ها بک لینک شاپ گوگل رنک شما افزایش می یابد.

استراتژی مرجع سازی از یک محتوا محتوایی که در مورد شماره ۱ به آن اشاره شد را به یاد بیاورید. میتوانید دوباره از آن محتوا بهره گیری کنید. در این قسمت نیاز است تا مقدار متناسبی وقت و سرمایه هزینه کنید تا یک کتاب الکترونیکی یا یک مقاله از آن محتوا تهیه کنید. حال میتوانید بک لینک شاپ آن را به عنوان یک مرجع در صفحاتی که منابع ارزشمند را انتشار میدهند قرار دهید تا آنطور که شایسته محتوای شماست از آن استقبال شود. با فرض اینکه مطلب شما آماده انتشار است، لیستی از وبسایتهایی که مطالب مرجع را ارائه میدهند تهیه کنید. با آنها ارتباط برقرار کرده و مطلب را برای انها ارسال کنید فراموش نکنید که یک هفته بعد یا دیرتر وضعیت مقاله خود را پیگیری کنید. خرید بک لینک دائمی   در پایان، اگر قصد دارید در بخش تولید لینک فعالیت کنید، توصیه میشود که استراتژیهای ارائه شده را متناسب با محتوا و جامعه هدفتان اولویت بندی کنید. بک لینک خواه با روشهای طبیعی و خواه با پرداخت هزینه، یکی از مهمترین فاکتورهای بهبود سئو به حساب میآید که توجه به آن میتواند در سرنوشت سایت شما تاثیر گذار باشد.

 

منبع:

خرید بک لینک دائمی و ایرانی  ,خرید بک لینک دائمی  





:: برچسب‌ها: خرید بک لینک دائمی و ایرانی ,خرید بک لینک دائمی , خرید بک لینک ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: